Bıktım yaaa bir insan bu kadar mı uykusuna düşkün olur , eşim ne sabah ne gece uykusundan hiç fedakalarlık yapmadı yapmıyor da yapmicakta eminim her zaman fosur fosur uyuyor , çok uyuyorrr , çok iyi birisi ama bu uyku sorunu beni çıldırtıyor , baksın diye sabah köşeden izliyorum düşmesin diye düzenek yapıyor yine uyuyor yatıp ifffffff , tiye alıyor kendini de ben bu dünyaya uyumaya gelmişim diye