Bu 7. Ayda bir şey mi var acaba? Ne güzel iyiydi Kaç gecedir uykuya direniyor, uyuması 1-2 yi buluyor, gündüz hep kucak istiyor, huysuzlanıyor. İlk defa dün gündüz de hiç uyumadı. Kucakta uyuduğu için ne zaman kucağıma alsam pış pışlamak için kendini geriye doğru atıp ağlamaya basladı. Uyandıktan3-4 saat sonra kendisi kucakta gezdirirken uyuyakaldı. İlk defa aşırı huysuzdu.
buarada elime alt diş geldi, daha görünmese de. Ama bu durum dişle mi ilgili baska bi rahatsızlık olabilir mi bilemedim