4 gündür 4-5 e kadar uyumuyo bebeğim 1 ay 2 günlük gündüz uykusu çok güzel ama gece olduğu zaman gerçekten sinirlerim dayanmıyor sadece etrafa baksa ağlamadan dursa neyse dicem gazı yok altı temiz karnı tok kıyafetlerine kadar değiştirdim belki rahatsız oluyodur diye başım Çaltıcak resmen Yemek yapamaz hale geldim şu bi kaç günde çünkü gündüzleri de o yatarken ben uyuyorum offf kızıyorum sinirleniyorum sonra da pişman oluyorum ama uykusuzluk sinir yapmaya başladı iyice daha yolun başındayız farkındayım ama işte napim 🤦🏻♀️🤷🏻♀️