Merhabalar oğlum 2 buçuk yaşında doğduğundan beri uyku düzenini hiç bir şekilde oturtamadık uykuya ciddi derecede direnen bir bebekti hep çok az uyudu.
10.ayında tek gündüz uykusuna geçti emzirmeyi sonlandırınca 27.ay itibariyle gündüz uykularını bıraktı ve hala geç yatıyor.
Her yöntemi denedim uyku şurupları dahil ve sonuç alamadım.
Uyku terörü 8.ay itibariyle başladı çığlık çığlığa uyanma gözü kapalı yaklaşık bir saat ağlama krizi genelde diş ve hastalık dönemlerinde daha çok yaşadık.
Maalesef bir kaç gündür iyice arttı. Gözleri kapalı yürüyor ağlıyor su istemiyor süt istemiyor kucak istemiyor kusana kadar ağlıyor.
Yorulunca kendi kendine uykuya devam ediyor.
Biraz genetik kaynaklı ben ve eşimde çocukluk döneminde uyurgezerlik yaşamışız. Ciddi bir uyku problemi.
Bir çaresini bulan yaşayan anneler var mıdır?