alpin-annesi canım bnmde bebeğim o aylarda öyleydi ağlıyordu biz yemek yerken , sofraya gelmek istiyordu aynılarını yaşadım ama bn yemek tadım birşey vermedim doktorlar hep 6. ayda oneriyorlar ek gida.tadimlari, versem yerdi eminim çünkü kaşığı uzatırken denemem bir kere çok heyecanlı istedi ama olmaz çünkü daha gelişmedi bagirsaklari, bide doktor diyet yaptırmaz ufacık bebeğe sanmıyorum 🤗