Nekwa Merhabalar guzel anneler😍😍😍 Bebeğimin artık dedeedeleri evimi inletiyor bir de tam erkek gibi gür sesle😍😍😍 Ilk oğlumun sesi ahenkli ve inceydi bu değişik yaw😋 Sabahları dudaklarımla oynayrak uyandırıyor saçımı çekiyor kerata😎😍 Ee sizden naber🤗
Minikevrenim Nekwa maşallah ♥️ Bizimkide bıv bıv bıv falan gibi degişik sesler çıkarıyo çıglık atıyo 😀
Derinsum Nekwa benim kızda dede baba anne diyor iki gündür de mama diye ağlıyor valla bilinçlimi bilmiyorum ama çok hoş bence😘💞
deletedmom2200 Nekwa yerim onu yaaa anne dediği günlerde gelir inşallah 😍 bizimkide değişik sesler çıkarıyor bakalım ne zaman 2 heceli şeylere geçeriz 😍
Nekwa Minikevrenim ay bizimki ilk oyle basladi canım zaten dudaklarını piiiiv yapiyodu 2 gün sonra dededea basladi ama öyle bagiriyo ki görcen ev inliyo😁😁😁 Uyku sıkıştırıp emip uyucagi zaman yapiyo benim oğullarım uykuyu çok seviyor 😎👍😊
Nekwa [bilinmeyen] diyolar ki canim benimki 40indan beri annee diye ağlıyor mesela ama dilleri dönünce baba diyolar ilk öyle oldu 😂😂😂 dun dee deee nin sonunda baba dedi zaten pis bocugum🙄😍👍
Nekwa Derinsum oo maşallah seninki aşmış 😍😉 yok bu ayda bilincli demiyorlarda ileride belli.olur ne dedikleri 😊
Nekwa Minikevrenim her bebek ayni olmuyor iste benim birse 3.5 yaşında büyük o bebekten bin beter.. Allah her zorluğu birarada vermiyor. 1 yaşından sonra gece fazla kalkmasi azalır ama seninkininde😉
Nekwa Zamanlagelen sağol canım sizinde yakindir merak etme benim bu erken basladi zaten abi daha gec baslamisti🤗