Mnkaslnn- ben travel almistim, bir puseti var araba koltuğu da olabilen 0+, bir de 6 aydan sonra arkası yatabilen bı parçası var..çok da para vermemiştim, hakkını verdi tepe tepe kullandım ikinci parçasını. Ama biz zaten araba koltuğu da aldığımız için ve o da0+ olduğu için ve o süreçte çeşitli sebeplerden hiç dışarı cikmadigimiz için onu bı kaç kez kullandık.. şimdi düşünüyorum bu ikinci parça okey ama bunun yerine arkası yatabilen ve ilerde de bastona donusen bı şey daha mantıklı olur muydu acaba diye.. çünkü bı noktada buna sigamayacak. 10 aylık şu an, maksimum bı kaç ay daha biner. Diğerleri daha kullanışlı diye biliyorum. Yani diyeceğim o ki bence çok çok büyük paralar vermemek lazım.. fiyat performans değerlendirilmeli..