Fatmabkdmr Ben 1.5 aylık falandı gece uyandırmayı bıraktım. Çünkü kendi uyanıyordu artık acıkınca. Doktorumuz da artık sarılık tehlikesi olmadığını, 2 saatte bir beslenmesine gerek olmadığını ve uyku kalitesinin de beslenme kadar önemli olduğunu söylemişti