Yorgunanne07 Kızlar 16 ayını doldurmak üzere kızım var sorum şu size çok şükür yürüyor ama parmak uçlarında dikilirken düz basıyor ama yürürken parmak ucunda sizin bebeleriniz nasıl yürümesi normal mi sizce bu kafama takmaya başladım çok…
Sarisey Yorgunanne07 ben bunu ortopedi doktorumuza sordum ilk yurumeye basladiginda cok normal ama 3yasina gelmis ve hala parmak ucuna basiyorsa o zaman normal degil demisti
elifiii Yorgunanne07 yürüteç kullanımınız var mıydı? Genelde yürüteç sonrası oluyor bu durum. Eğer yoksa bol bol çıplak ayakla veya tabanı cok ince patikle yürüsün evde.
Pirayee Yorgunanne07 yürüteç kullandiysa ondan kaynaklı da olabikir ama genelde geçici. Benim kizimda da bir sure oldu
Deletedmom5447 Yorgunanne07 benimkide 16 aylık normal ayak üstüne basıp yürüyor ama sozinkide normal bence sonuçta yeni yeni öğreniyorlar
Yorgunanne07 Sarisey saol canim 16 aylik kızım içim rahatladı sen yazınca 2 haftadır kafaya takıyorum böyle yurumesini
Sarisey Yorgunanne07 bana da kayinvalidem normal degil diyip duruyordu internetten baktim 3yasa kadar normal diyordu. Sonra tabi soylemeye devam etti. Sirf bunu sormak icin ortopediye gittim. Ortopedi 3yasi örnek olarak soyledi ama ilk başlarda yurumeyi ogrenene kadar ayak tabani yeri iyice hissedip yurumeyi pekiştirene kadar cok normal kimseyi dinlemeyin siz dedi
elifiii Yorgunanne07 anladım. Evet kullanan cocukların öyle oluyor o yüzden önerilmiyor. Kendi cocuk doktorunuza bir danısın, biz hep çıplak bıraktık ayaklarını, yürüdükçe yürüdükçe düzelir inş. 🌸
Dunyamsensn2008 Yorgunanne07 Normal olduğunu düşünüyorum çünkü yeğenim de ilk yürüdüğü zamanlar öyleydi hatta oğlumda yapmaya başladı ama geçti yani ikiside normale döndü hatta bazen ilgi çekmek için yaptığı oluyor.
eliztossmom Yorgunanne07 ilk başladığı zamanlar benim kızımda öyleydi sonra sonra alışıyor düzelir merak etmeyin :) kızımda 16 aylık