Bal_bocegi Alinduru öğrenmiyolar yaa acaba bende mi sorun var diye düşünüyodum biz 13 aylığız aynı bişey degismedii ama formda görüyorum ki bende sorun yokmuş bebeler değişik anam önceden yatır uyuyolarmis şimdi öyle değil ki
Alinduru Bal_bocegi ay aynen biz de eşimle artık nerde yanlış yapıyoruz diyoruz hep ama doktoruma göre gece emzirmesi 🙄 aylardır kadın bana söylüyor bıraktırmazsan çok uğraşırsın diye yapamıyoruz ama hep dediği çıkıyor 🙄
Yesimzynp Bal_bocegi Tam uyudu hadi uyumaya dedim ki 🥱 tam o anda bi ses daha uyuma hayali kurarken yarım kaldı 🙄
Bal_bocegi Yesimzynp bende tam uymakla uymamak arasindayken uyuyamadim yine uykusuzluktan uyuyamiyorum resmen
Bal_bocegi Cer ben. Hep oynayarak kesiyorum ya once ona veriyorum bi inceliyor sonra alıyorum o zaman duruyor
Deletedmom4018 Bal_bocegi el insaf be sabah 5 ten beri ayaktayım hala uyumadım ya yemek dahi yiyemedim durmuyor ağlıyor sürekli uyumuyor daha 54 günlük ya 😥
Bal_bocegi mom093 onu bende çözemedim sanki enerji yüklemesi yapıyor birisi gbi hiç uyku belirtisi yokk
Yesimzynp Bal_bocegi Ayy canım benim bi de iki tane 😒 ablası tam uyudu diyorum hadi uyim kardeşi başlıyor bi o bio derken sabah oluyor işte 🥱
Nurtensagi Keske bebek olsaydim ya 😂😂artik piskolojim bozuldu uyurum ne guzel ya misil misil ohh miss ama onlar uyumuyo bende yine bugun herzmnki gbi sallamaya devam
Bal_bocegi Alinduru bende geçen acile gittim 2-3 ay oluyor gitmişken uykuyu söyleyim dedim kadın diyoki seni istyordyr neyi ni isticek dedim bütün gün yapışık ikiz gibiyizz gülüyor 😃😃
Nurtensagi Yesimzynp evet canim ya iki taneyle.cok zoe allahtan abisini uyuttum ben babasi uyuttu onu sira bunda bakalim kizcem ne zmn uyuycak.
Bal_bocegi Yesimzynp valla beni uyku çok etkiledi 2.ciyi o yüzden asel büyümeden istemiyorum normalde 1 yasina gelince yaparım diyodum ama yok valla