reynwoman Hanımlar yarın evliliğimizin 2.yıl dönümü malum hem covid hem hafta içine geldiği için evde olucaz yarın hem güzel hem cok zorlamayacak bir menü yapmak istiyorum yemek tatlı vs. Ne önerirsiniz fikir bekliyorumm sizden acilll 🤩🤩
Annisss reynwoman bizimde 20 sindeydi ama esi m şehir dışında olcak Hem çorba hem ana yemek gibi olsun ekşili köfte yap ya yaninada bulgur pilavı bide tavuk pirzola kızart salata tatlı yeter
Aselyaa reynwoman çorba yapma bence. Büyük servis tabağı olarak hazırla. Tavuk sote olur et sote olur yanına patates pureso yap ve pilav porsiyon olarak hazırla. Hem basit olur hem şık. Ortada meze hazirlayabilirsin havuç tarator yada Amerikan salatası vs. Tatlida eşim ne seviyorsa onu yap oldu bitti😊
reynwoman Annisss yaa desenize bu sene yıldönümlerimiz hep sallantıda 🤦🏼♀️🤣 aslında yine cıksak cıkardık dışarı ama kızım cok huysuz hem cok gazlı bi bebek hemde kolik daha anlatmama gerek yok anladınız durumu 🤪
mtmcn Bence patates puresi et veya tavukla yesil salata bir iki cesit meze havuc tarator veya yogurtlu bir sey ya da deniz mahsullu makarna ve salata
reynwoman mtmcn hmm olabilirrr evett teşekkür ederimm canım cok sağoll ayy bide diyetteyim aksi gibiii yaa valla acıktım şimdi bunları okurken 🤦🏼♀️🤣🤣🤣
rumgayy patates püresi,et kavurma yads tavuk buftek,salata ve mezeler olabilir.Tatlı olarak sütlac yapabilirsin kolay yada mozaik pasta en kolayı kalpli kalıbdan guzel olur
reynwoman Aselyaa eşim corba hiç içmez sevmezde zaten sağolsun onla uğraşmıcam Allahtan 😂😂 teşekkürler kızlar hepinize ortak karar sonucunda mantarlı kaşarlı tavuk sote yapıcam fırında güveçlerde yanına sade prinç pilavı ortaya amerikan salatası tatlı da hafif sütlü tatlılardan birini düşünüyorum 🤩
reynwoman Annisss hadi yaaa bende biraz büyüynce iyi olur diye teselli oluyordummm 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️😂 anam millet 10 günlük bebesiyle nerelere gidiyolar bizde mi anormallik cözemedim 🤣🤣
Annisss reynwoman bilemedim valla evet 20 gunlukbebekle tatile gidiyolar ben 20 günlükken uykuyu yemek yemeyi unutmustum