Oğlumuz bugün tam 5 aylık. 6500 kilo. 35 hafta doğdu. 3.5 ayllıkken memeyi aniden bıraktı. zaten yeterli sütüm de gelmiyordu. Sütüm azaldı vs derken artık sadece mamaya döndük. İlk başlarda sıkıntı yoktu ama artık sadece uyku halindeyken mama yiyor. sersemken aksi halde ağzına koymuyor her 4 saatte bir 150 ml içiyor.
Bunun bir çözümü yok mudur arkadaşlarım yardımcı olun. Doktora gitmiştir 2 hafta önce ek gıdaya geçcekseniz yesin de nasıl yerse öyle yesin dedi. Ama böyle hayatımız çok zorlaştı. Bazen 90 ml de bırakıyor biberonu ağzını kilitliyor. Mama değiştirdik, biberon ucu değiştirdik, biberon değiştirdik fayda etmedi. Ayni şekilde emziği de sadece uykuluyken emiyor. acaba diş mi çıkartıyor ondan mı sürekli eli ağzında salya akıtıyor.
Bir de sol kulağında kötü bir koku var 1 haftadır. Her gün banyomuza rağmen. genelde oluyormuş ama intihap falan mı oldu ondan mı yemek istemiyor bilemedim. bebeklerin bu kadar inatçı olabileceğini hiç düşünmemiştim.
Yeme haricinde pamuk gibi bir çocuk 7/24 gülen banyoya gece uykusuna bayılır. Ama yeme olayı bizi çok üzüyor.