Duuyguum Merhaba, 11 ay 1 günlük olduk. ☺️ Emekliyoruz hala ne zaman yürümeye başlıycağını merakla bekliyorum. Altta 2 dişimiz var. Ek gıda güzel gidiyor. Kendi kendine oyuncakları ile oynuyor, yalnız kalmak pek istemiyor. Uyku düzenimiz doğduğu günden beri düzenlidir maşallah bin şükür. Hiç zorluk çekmedim uyku konusunda gece uykularımız güzel gündüzleri de iyi ama daha az uyuyor. Gece uykusuna çok geç yatıyor. 10-11 gibi gece uykusuna geçiyor. Sabahda 9 10 bazen 11’de uyanıyor. Bizde durumlar bu şekilde ☺️🥰