Drysrht ben de kilolu doğum yaptım. O koku bende de oluyordu. Güzelce yıkayıp kurulayın. Batikon sürün az değdirerek. Penye bir bez koyun oraya terlemesin. Birkaç güne koku değişmezse gidin doktora. Kilodan kaynaklı oluyor. Benim delik bi yer kalmıştı hatta yağ akıyordu ordan. Korkup gitmiştim doktor öyle demişti. Sürekli kuru kalsın, her gün mutlaka yıkayıp kurutup bez koyun. Tenini sürtüp terlemesin.