Kızlar bebeğim kolik 28 günlük. Gazı bitmiyor kafayı yemek üzereyim 😣 simplex kullandım işe yaramadı biogaia kullanıyoruz iki gündür o da işe yaramıyor gibi sürekli ıkınıyor yavrum. Saatlerce masaj yapıyorum yediklerime dikkat ediyorum rezene kimyon düzenli tüketiyorum. o kadar üzülüyorum ki elimden bişe gelmiyor uykudan sıçrayarak uyanıyor sancı giriyor bi anda . Nurse harveys almayı düşünüyorum kullanan var mı işe yarar mı acaba 😔