Benim bebeğim de kolik . 2 aylık her şeyi denedik ama gecmiyor. Bir gun işe yarayan ertesi gun yaramıyor. Her damlayı denedim, mommys, nurse,zinco, sab simpleks+ probiyotikler. Kiraz cekirdeği kemeri ve patiği hiç bi işe yaranadı. Sadece memede susuyor o da daha çok gaz yapıyor. Hızla kilo alıyor bir de. Çok yıpratıcı bi süreç . 3 ayı bekliyoruz