Merhaba kızlar nasılsınız?
Ben biraz dertliyim hamileliğimde nasır olmuştu ayağım taaa doğuma kadar ne kullandıysam geçmedi doktorda buharlı bi şeyle tedavi de oldum sonra doğumdan önce hemen kendi geçti geçmesine yakın sol ayağımda bu sefer tırnaklarımda mantar olmaya başladı krem verdi doktor düzenli eğilip sürüp duramadım geçmedi o da şimdi de yine aynı ayağım tırnak mantarı zaten tam iyileşmedi topuğım birden koca kabuk soyuldu soyma yoksa soyulur yürür dediler soymuyprım ama kabuk kalkıp havada kuruyor sonra koparıyorum mecbur şimdi de soyulma devam ediyor bide üstüne böyle yarık yarık olmuş gibi topuk kısmım yani ayağım yarıya kadar doktora da gitmedim tekrar tırnağa verdiği de işe yaramadı cildiye doktoru da çok bulamadım devlette randevu vermiyor zaten virüs dönemi diye herhalde çözüm önerisi olan var mı biraz uzun oldu kusura bakmayın 😞