Esse0304 Bebeğim 6 aylık siddetli öksürüyor kıpkirmizi olcak kadar bi öneriniz var mı ilaç fayda etmiyor
Zeynepsarem Esse0304 ıhlamur içirin doktor bana içirmemi söyledi geçmezse newvit kekik -hatmi çiçeği şurubunu al dedi bitkisel bir şurup ama benim bebeğimin öksürüğü geçti almadım
eslemsiii Esse0304 2 gündür kızımdada öksürük vardı ama çok değildi doktor prospan verdi. Prospanı hamileyken bende kullanmıştım ben çok kötü hasta olmuştum o zaman banada iyi gelmişti
zenobiaizm Korkutmak istemem ama şu an bebeğim ve ben koronayız :/ bebeğimde sadece belirti olarak şiddetli öksürük vardı.