Nadiss Doğumumdan 50 gün sonra adet oldum yani geçen ayın 15ınde bugun kanamam gelmedi ama leke geldi bi iki kez kahverengi bu kahverengi leke ne oluyor ? Çünkü adet isem yarın sprial taktırmayı düşünüyorum
berieren Nadiss yok basta leke geldı sonra bildiğin kan yani 40 ım cıktktan 2 hafta sonra adet oldum. her ay normal sekılde oluyor