Ozelecem evet bnde o şekilde yapıyorum mesela sağ gögsümü verdm 20-25 dakka gögsümün boşaldığını düşününce gazını alıp diğer gögsüme koyuyorum artık onu ne kadar emerse diyerlim 10 dkka fln emdi tam boşaltmadı gögsü .. diğer emmede az emdiği gögsümden başlıyorum.. son sütü almazsa hem doygunluk olmuyomuş hemde kilo alması zorlaşıyormuş