Sibel22 İyi akşamlar ya kızım bayadır salyası var ama şu iki gündür çok aşırı ve boğuluyo korkuyorum acaba azaltacak bir çözüm varmıdır 😔 zaten kolay boğulan bi çocuk şimdi iyice fena elim ayağım titriyor ne yapsam bilmiyorum
esmerayes Sibel22 kehribar kolye deneyebilirsiniz 😊 ben dia cikarmaya basladiginda kullandim hic salyasi olmadi 😊 bide eline agiz mendili verin benim oglum hep o agiz mendilleriyle dis kasidi salyasi olsa bile mendil emdi hep
Sibel22 esmerayes bi onu deniyeyim bakalım inşallah işe yarar ya çok korkmaya başladım artık boğulmasından 😟 veriyorum hep atıyo mendilide
evlatkusum Sibel22 Canım yatağına eğim ver uykusunda da oluyorsa kafası biraz yüksekte kalırsa sıkıntı yaşamaz inşallah uyurken bide kehribar kolye iyi geliyo diye biliyorum ben de eğer bebeğin küçükse bileklik gibi kullan
Sibel22 evlatkusum ya onu doğdu doğalı yapıyordum ama yastık çok zararlı falan diye okumuştumda çıkarmıştım ama bu akşam tekrar koydum akşam uykusundada boğuldu canım deniycem kehribar kolyede inşallah iyi gelir
Zynp26- evlatkusum biletlik gibi herhangi bir kehribar olur mu ben çok acemiyim de kehribar d a kullanım amaçlarına göre değişiklik gösteriyor mu
evlatkusum Sibel22 yastık değil canım yatağının baş kısmına rampa yap yani başına gelen yerin altını yükselt reflü yatağı gibi yanı eğimli kafası yüksekte olcak hafif
evlatkusum Zynp26- olur genelde ayca küçük olunca güvenlik açısından bileklik gibi kullanmak daha iyi