Duygugncl Merhaba arkadaşlar. Oğlum 27 aylık. 1 yıldır falan da sürekli kabız oluyor. Doktora gittik bir sıkıntısı yok bağırsak tembelliği dedi ilaç verdi ama ilacı bırakınca durum yine aynı. Önerebileceğiniz herhangi bir formül var mı?