Nzlfrt5 Kızlar , bebeğim 6 aylık 1.6 tog elyaf tulum aldım evimizin derecesi 21 derece falan oluyor geceleri içine ne giydirmem gerekiyor sizler neler giydiriyorsunuz
Araseymen Nzlfrt5 1.6 çokta yüksek değil ev derecesi iyi ama sabaha karşı ister istemez serinlik oluyor uyuyanin üstüne kar yağar derler bence kolsuz atlet ince pijama takimi iyi olur birgün öyle deneyin bebeğiniz terlemiyorsa öyle devam edin derim tabi üşüyüp usumedigini de sırtından ensesinden kontrol edersiniz.
Mom263 Nzlfrt5 Ankarada yasiyorum 5.5 aylik bebegim. Ev isisi 21-23 arasi orta kalinlik pijama takimi ne çok ince nede cok kalin uzerine 1.7 tulum. Terlemiyor usumuyorda.
Muhammedd23 Nzlfrt5 17 aykik oğluma 2.8 tog giydiriyorum içine de gündüz evde giydiği üstü giydiriyorum. Evde 21 derece felan.birde 6 aylık oğlum var o daha sıcak oluyor gece ama tulum giydiremiyorum ince yorgan örtüyorum senin gibi yapsam altına gündüz giydiğini sonra tulum birde yanımda ince bir battaniye barındırırdim sıcak olup olmamasına göre örtüp acardim
Efy Yarım kollu zıbın giydiriyorum havalar çok soğuk değil geçen sene çok soğuklarda ince pijama takımı giydiriyordum
Secill Kızım üstü açık uyuduğu için uzun kollu body giydiriyorum. Terlemiyor, yeterli oluyor diye düşünüyorum.
Gamze-S Araseymen bende bir kaç gündür uyku tulumuyla yatırıyorum ama üşüyecekmiş gibi geliyor hep. İçine pijama da giydiriyorum üşümüyorlar değil mi 🤔
Araseymen Gamze-S üşümüyor canım benim oğlum sabah uyanıyor terleme yok ama vücut sıcacık fırın gibi valla ben üstüne ince battaniyede örtüyorum gece üstünü acarsa için rahat oluyor tulumdan dolayı
Gamze-S Araseymen odanın derecesi 24 derece gösteriyor. 1,7 tog tulumla yatırıyorum bende ama üstünü örtemiyorum battaniyeyi ağzına çekiyor korkuyorum
Nzlfrt5 Muhammedd23 fazla kalın olmuyor mu uyku tulumun değeri yüksek bir de evin derecesi de fena değilmiş
Muhammedd23 Nzlfrt5 yok hiç terlemiyor zaten biz kendimiz ondan kalın yatiyiruz nerdese. O ince tulumlar da bence kesin usuyorlar