Merhaba kızlar bebeğim henüz 25 günlük, bez açtığımda bazen pipisini şiş görüyorum ardından tuvalet yapıyor şişliği iniyor, aranızda bu durumu yaşayan var mı yani normal bir durum mu?? Biraz da huysuzlanıyor gibi yaparken rahatlıyor tam emin olamadım..