Normal doğum yapalı 3 ay oldu. Dogumum baya zor geçti ve doğumdan sonra 2 kere dikişlerim açıldı tekrar dikildi vs baya zor süreçten geçtim. Yeni yeni toparlanıyorum. Eşimle doğumdan sonra ilk kez birlikte olduk bugun çok kaşıntı ve yanma var. Bir iki kerede peçeteye kan geldi. Neden olabilir acaba fikri olan var mı? Böyle bir durumla karşılaştınız mı?