Arkadaşlar merhaba, bir hafta önce doğum yaptım fakat sanırım hareketsizlikten ne yersem yiyeyim illa kabız oluyorum.Normal doğum yaptım haliyle dikişlerim oldugu için oldukça zorluyor bu durum beni.
siz bu süreçte kabızlık için neler yaptınız acaba, zeytinyağı içsem bebeğimi de ishal eder mi acaba😔😕