Merhabalar hanımlar 🖐 bugün şiddetli baş ağrısıyla uyandım migrenim olduğu için önemsemedim akşamda tat ve koku kaybım olduğunu farkettim beni aldı bir telaş. Covid miyimdir diye sormıcam yarın gidip test yaptırıcam zaten şu an bebeğimi bırakacak kimse olmadığı için gidemedik. Sorum şu ki temaslı olduğum kimse yok, dışarı çıkmıyorum annemlere dahi gitmiyorum uzun bir süredir, bir eşim çalışıyor ama onda da belirti yok. Sadece tat ve koku kaybıyla test yaparlar mı? Yaptıran var mı aranızda?