Minik12 Hanımlar bebeğim 3 aylık kalça testi yaptırmak için bugün ortopedi doktoruna gözüktük baktı bi sıkıntı yok dedi ultrosona gönderdi fakat devlet hastanesi olduğu için 1.5 ay sonraya verdi günü sosyal güvencemiz yok mecbur devlete gidiyorum.. Buradaki özeller 347 lira istiyor testi illa ki yaptırmam gerekiyormu acaba😔😔
2lokummannesiii Minik12 evet ultrasonla bakması şart. Benim bebeğim için 45 günlükken çağırmıştı siz niye bu kadar geciktiniz?
Minikpandailay Minik12 biz kalça ultrasonuna ikinci ayında girdik ortapedi felan karistirmadik. normalde özelde takipli bebeğim. Ama kalça ultrasonuna devlet Hastanesi’ne gittim. Devlet Hastanesi’nde bir cocuk doktoruna randevu aldım kalça ultrasonu için geldim dedim direkt ultrasouna yönlendirdi ve yarım saat içinde hallettik çıktık.
Habibeasel16 Minik12 evet mutlaka yaptırmalısın benim kaynanam falan gerek yok dedi ben gittim inadını baş ettim yaptırdım iyiki de yaptırdım kalça çıkığı varmış 1 ay tedavi oldu
ozbeze 2lokummannesiii çunku 3 aylikken cagiriyolar kalca cikikligi icin sizinkine gerek duymustur oyuzden cagirmistir umarim bi sıkıntı yoktur. Bende gittim ama ayni gün icinde ultrasyona aldilar bostu cunku bebekleri boyle bi donemde bekletmemeler ve bidaha bidaha cagirmalari lazim keskd doktoru ile gorusseydiniz
sonsuzmutlulukkk Habibeasel16 o Kaynanalar çok biliyor zaten o kadar çocuk büyüttüm biliyorum havaları birakinda bizde büyütelim 😒
Melek232020 ozbeze Bizede kırkından sonra yapılır bu test mutlaka gelin demiştiler. 41. Gün götürmüştüm.😅Ama testi 40 TL gibi bir ücrete yaptırmıştık. Fazlaca istiyorlarmış bulunduğunuz yerde.🤦♀️
2lokummannesiii ozbeze yok gerek duymadı gayette iyiydi bebeğim. Bir problemi de yok. Doktorumuz öyle yapıyordu her bebeğe. Yani ben öyle hatırlıyorum belki yanlış bile hatırlıyor olabilirim ama emin gibiyim. 15 aylık oldu oğlum. Ultrason hemen çıktı özeldi zaten. Doktor da gördü her şey iyiydi.
Minik12 ozbeze Pandemiden dolayı fazla yoğun çalışamıyolarmış haklısınız baskı yapayım biraz teşekkür ederim yazınız için
Gokcee ozbeze ne kadar yanlış bir bilgilendirme 3 ay çok geç bi zaman ayrıca ultrasona girmeden bi sıkıntı olup olmadığı anlaşılmaz. 45 ila en geç 60 gün arasında yaptırılması gerekiyor.
2lokummannesiii Melek232020 aynen her doktor farklı yapıyor sanırım 3 aylıkken göz muayenesi oluyor bizim burda.
Melek232020 2lokummannesiii Öylemi bizdede 6 ila 8. Aylarda göz muayenesine getirin dediler. Her şehirde değişiyor aslında demek dediğiniz gibi.😌🙏
Giraysmom20 Minik12 biz 1. Ayın sonunda yaptırdık bu bizden hemen istediler erken teşhis için ama yapılması gerekli diye biliyorum çünkü aksi halde oluşabilecek kalça çıkıklığı eğriliği gibi sorunlar ileride zor tedavi edilir yada edilmeyebilir, biz 120 liraya yaptırmıştık 6.5 ay önce ama bilemedim başka hastaneleride arayıp sorun isterseniz
ozbeze Bizdede 6.8 arasi göz muaynesi istiyolar doktorlarda bi alem vallaha 😂 Ben sansliymisim ozaman özelde xeğil devlette oldu hemde hemen cektilet gün falan vermeden isterseniz baska bi hastaneyi arayip sorun hemen yapan biyer bulabilirsiniz belki
ozbeze Minik12 inşAllah Canim aunen baski yap bu önemli bisey ve bebek oldugu icin devamli hastaneye gidip gelemez gidip gelmemelide zaten normalde onlarin dusunmesi lazim inan 5 dakika bile surmuyor ultrasyon 2 dakikalik seyi yapamayip gun vermisler yazik ya . InsAllah bi sıkıntı yoktur arastor bak illa bulursun canim🥰
Minik12 Gokcee bana doktorumuz 3 aylık olduğunda gitmem gerektiğini söylemişti özelde çocuk doktoru fakat ultroson çok pahalı olduğu için devleti araştırmıştım gerçekten geç mi kaldım 😔 :(
ozbeze Gokcee ben anlasiliyor diye bi cümle kullanmadim zaten okumadaniz herhalde . 5 dakika bile surmuyor ultrasyon dedim. Ki oyle bakip yok bisey dediler. Yanlis olan nedir 3 aylikken gelmem gerektigini soylediler biz 3 aylikken gittik aradan cok bi zaman gecmedi iyi hatirliyorum . Bence her doktor farkli soyluyor yanlis olan bisey yok ben deneyimimi soyledim illa oyle demedim guzel okuyun lutfen kimseyi yanlis yonlendirdigimiz yok