Edanurusta 2 aylık oğluma doğduğundan beri baby&me markasının Bebek yağını kullanıyordum ama kokusuz bir yağ. Bebeğin kendi kokusu da güzeldir ama sürekli kustukları için güzel kokan bir yağ arıyorum 😍
LKNR En güzeli zeytinyagı :) ben hiç sevmem zeytinyagını ama bebek yagından daha doğal ve güvenilir oldugunu dişünüyorum. Koku seven ben çamasır yumuşatıcısından bile vazgeçtim :)
YazCilegi LKNR Yeni doğdugunda bende zeytin yağı kullanmıştım. Doktorum bana kıl koklerini besleyebileceğini söylemişti. Kız bebek olunca kullanmayı bıraktım. Belki bilmiyorsunuzdur diye yazmak istedm
feldspar her türlü yağ deri gözeneğini tıkar. o yüzden losyon tavsiye ederim. mustelanın losyonunu banyodan sonra tüm vücuduna sürüyorum harika kokuyor.
1melekannesi Edanurusta hindistan cevizi yağı kullanıyorum bende kızımı yiyesim geliyor o kadar tatlı kokuyorki bebeklere kullanılabilen bir bitkisel yağ zararsız hemde 😍😍
Baloglum93 1melekannesi emzirirken de yiyip içebilirsiniz canım bi sorun teşkil etmez annesin sen emziriyodun yemeye içmeye ihtiyacın var
Adensu Edanurusta ben bebeklerime hep zeytinyagi kullandim sizma zeytinyagi daha dogal ce saglikli birde saf zeytinyagi bulursaniz daha iyi
LKNR [bilinmeyen] ben oyle birşey duymadım ama uni babynin bebek yagıyla ben soba tutuşturuyordum. Onu kullanmaktansa bunu tercih ettim