Kızlar merhabalar,bir yıllık evliyim evimin içini kayinbabamlar dizmisti onlar aldığı için de
Şunu bunu alın diyemedim ve koltuklarimdan memnun değilim vivenseden oturma takımi beğendim ama emin olamadım.alan beğenen aldığına pişman olan öneren önermeyen var mi 🙆