Ctrzsntrk Eslem_1 Canım iştahsız bebek çok zor Allah yardımcın olsun ama kilo yapan yiyecekler var , Muz , pekmez , ceviz , badem , avakodo , hurma , bebe bisküvisi gibi .. Ek gıda için mama yaparken bunları yedir insallah en kısa zamanda güzel kilo alır
Ctrzsntrk Eslem_1 bende bebeğime bebelac kullandım o da kilo aldırıyor aslında bence mamadan degil siz hangi mamayı kullanırsanız kullanın az ya da çok kilo aldırır kilo almamasının altında yatan bir sebep olmalı doktorlar bisey bulamıyor diyorsun acaba kıl kurdu olabilir mi bebeğinizde ?
Cemreim Eslem_1 canim benim kizimda aylardir kilo almiyodu ozel mamaya basladi bir bucuk aydir 500 gram aldi 11 aylikti hala 7450ydi cok sukue suan 8 oldu tam 4 ay gram oynamadi iyice zayiflamisti hatta boyu uzuyo diye fazla dusmedik ustune ama doktor suan normal ama bi 4 ay daha alip almayacani bilemeyiz iyice gerilemeden onlemimizi almamiz lazim dedi raporla mama aldik cok sukur suan iyiyiz
EfeBugra Eslem_1 bizde raporlu alıyoruz doktorumuz yazıyor özel öamaya başladık kilo sıkıntımızdan dolayı
Cemreim Lilayda normal evolvianin bi mamasi ama tabi bizim kizin sut urunlerine alerjisi oldugu icin sadece alerjik bebeklere veriliyomus sut alerjisi varsa bazdn kilo alimida duruyomjs o yuzden verdi tamamen ucretsiz devlet karsiliyo ama persentil tablosunda bebeginizin kilosunun cok alt seviyede olmasi lazim
Eslem_1 Ctrzsntrk aslında hep yediriyorum bi ara en son pirinç ununa başladım meyveli tam toparladı bi anda zayifladi
Kavinsmom Eslem_1 merhaba sevdiği şeylerden doyurucu şeyler yapmaya çalışın. Boşverin ne dendiği önemli değil, en çok siz düşünürsünüz evladınızı evet kilosu az ama sağlıklı olsun yeterki. Sabırla çözeceksiniz
Eslem_1 Kavinsmom onun sevdiği şeyler tatlı şeyler ben istiyorumki tuzlu da yesin çorba sebze ama yemiyor Kavinsmom
EfeBugra Eslem_1 kilomuz sınırdaydı baya geriden geliyor rapor yazdı ezcaneden aldık günde 3 tane kullanmamız yada daha fazla kullanmamız gerekşyor yemeklerine vs katabiliyorsun. Sıvı bir mama zaten direk biberona döküp içirebilirain ama oğlum aıcak yedigi için ben biberonu sıcak suda bekletiyorum
Kavinsmom Eslem_1 bence sağlıklı tatlı şeyler 🤷♀️ Tarif bakın derim. Paket ürünle tanışmadı inşallah ?
Ctrzsntrk Bu aylarda ayda 250 gram alması da normal biliyorsunuzdur siz de zaten ayda 250 gram da mi alamıyor 😕
Ozdemm Eslem_1 bizdede ay ı dert var doktorum bol bol et yedirin dedi bakliyat yap dedi yesin yemezse zorlama kahvaltıdan önce 1 tatlı kaşığı yada çay kaşığı üzüm pekmezi yedirin incirli muhallebiler yapabilirsiniz çorbalarına ruşeym katın tam tahıllı ekmekler kullanın bebeğinize fırında patates kabak havuç parmak dilim olarak kesip yapabilirsiniz