Bol bol emzirmelisiniz sürekli her bir buçuk iki saatte bol bol memeli benim bebeğim 19 a çıkmıştı sütüm yeterli olmadı ve formül mama ile beslemeye başladım meme+mama gidiyorduk fakat bebeğim biberona alıştı ve memeyi almadı daha bu sebeptendir ki eğer mama vermeyi planlarsanız biberon ile değilde şırınga ile falan verin bide bebeği florasan ışığa tut soyundur 10-15 dk ışığa tut sabah yada öğlen güneş gören bir yerde güneşe tut bana doktor asistanı dediki sürekli getirip götürme doktora bu Dediklerimi yap dedi yaptım da düştü sahada gitmedik şükür