1 buçuk saat önce başımı bağlamak için oğlumu yatağın tam ortasına bıraktım bende aynada başımı bağlıyordum dışarı çıkacaktım babamız bekliyordu. Başımı bağladım arkamı bi döndüm tam o sırada oğlum yataktan düştü yüz üstüydü üstünde kalın peluş tulumu vardı dışarı çıkıcaz diye baya kalın giydirmiştim ama çarpma sesini duydum koştum ama yetişemedim nasıl olduğunu anlamadım bile aynadan görüyordum onu aslında. Biraz ağladı emziğini verdin sonra sustu zaten düşmeden önce uykusu vardı uyuyacaktı ama uyutmadım. Kontrıl ettim vücudunu şişen ezilen bişey yoktu gülüyordu. Mama verdim biraz içti mama dışarıya hava almaya çıkardık görünürde herhangi bişey yok ama korkuyorum çok korktum elim ayağım titredi hiç aklıma gelmezdi düşeceği hemen aldım kucağıma sarıldım emzik verdim sustu. Sorum şu bundan sonra ne yapmam gerekiyor veya ne yapmalıydım doktoramı götürmeliyim