Aynı şeyler hatta fazlasını yaşıyoruz gecede kırk defa uyanıyor ağlıyor şu saat oldu hala sallıyorum birde annemde dahil başkaları inanmıyor artık deliksiz uyuması lazım diyorlar dahada deliriyorum üstelik çalışıyorum gün geliyor sırtım yatak görmeden ise gidiyorum benden baskaindada asla durmuyor büyüdükçe daha zorlaştı uyku isi