Cerazette kullanıyorum 2 seneye yaklaştım sayılır son zamanlarda düzensiz uzun süren kanamalar olunca doktorumla görüştüm kutun bitince bırak demişti ama ben hamile kalmak istemediğim için bırakmamıştım bir kaç ay sonrasında yine uzun süren düzensiz kanamalarım var yarıda bırakmak istiyorum bir kaç ay vücudum dinlenmeli sanırım doktorumu aramaya da yüzüm yok açıkçası dinlemedim çünkü