gulsenkonakli deleted2310 hasta değilse sıkıp bırakıyorum, hastalık aşamasında çok tıkandıysa 3-4 saatte bir çekiyorum. O aşamaya 1 kez geldi, saat başı sıktım bıraktım, 3-4 saatte de çektm
Seher95 Minikkusum eczaneden nazal nem damla ve sulfarhin krem al canım. Hiçbir problem i kalmaz. Benim bebeğim öyle rahatladı. Burnu tıkandıkça uygula 😘doktor önerisi
deleted2310 gulsenkonakli ben hiç çekmiyorsunuz sandım. Bende öyle yapıyorum bir haftadır sürekli çekiyordum çok şükür bugün daha iyi bir kere çektim inşallah yarına daha da iyi olur🙏🏻
gulsenkonakli https://www.instagram.com/p/BtEJ4AoDgY4mSrq1FW6ZlorX3w9sNyJCwEUhXY0/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=13t7o1rcygqqb https://www.instagram.com/p/Brwo6bhhL7A/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1t3rifvvra6y5 Bu linklere de göz atabilirsiniz. Referans olmadan öneri yapmak çok doğru olmuyor her zaman☀️