13 ay 22 günlük bebeğim. Bir haftadır ne gece uykusu var ne gündüz uykusu , ne de iştah. Ağzı hiç boş durmayan oğluma yemek yediremiyorum. Dişten değil patlayan diş yok. Acayip öfkeli, vurmayı , atmayı çok seviyor bu aralar. Evde eşim ve bende genelde sakiniz. Kimden görüyor anlam veremiyoruz. Atak haftasında acaba ataktan mı bunlar? Geçecek desin biri lütfen 🙏