Anneler merhaba bebeğimin vücudunda kızarıklık ve kabarıklıklar oldu doktora gittik alerji dedi test yaptırdık sonucunu bekliyoruz kilo alımı da yavaşlamış geceleri uykumuz yok denecek kadar az 😭 mama verdi doktorumuz ama çok kötü kokuyo çok zor yediriyorum var mı aranızda böyle bi durum yaşayan inşallah biran önce atlatırız 😔