Ylmzyagmur bende erken başladım beş aylıkken başladım sonra bebeğimin kara çiğer enzimleri çok yüksek oldu baya kustu hastalandı beş gün ara verdim midesi rahatlasn diye tabi o günden sonra çocuk bişey yemiyo kaç saat emzirmiyorum acıkıp yer diye fakat oda, armut suyunu çıkarıyorum biberonla veriyorum armut çabuk açıktırır diye oda yok neler neler hazırlıyorum birde ben parmağımla verince az bişey yiyor kaşığa gelince kaçyo