Belinayss Kızlar çok yoruldum… kızım bugüne kadar asla huysuz değildi uyur uyanır emer güler kendi halinde asla destek alarak uyumaz uykusu gelince kendi uyur . Akşam aynı şekilde asla bi sıkıntı yaşamadım ama bu 1 haftadır bitik haldeyim huysuz sürekli ağlıyor emmek istemiyor emmeyince daha çok ağlıyor 😭 acıkınca daha çok gaz sancısı mi dedik hayır değil çünkü kıvranma yok Bisey yok yine de zinco kullanıyorum 😭 memeye gelince daha çok ağlıyor elim ayağım birbirine giriyor. Çok yoruldum hiç birşey yapamaz oldum uyku desen gece kaç kere uyanıyor 😭 herşey çok güzeldi ne oldu birden … neden huysuzlanıyor atak mı oluyor ne oluyor 😭 imdat teselli istiyorum 😭
Busu Belinayss 2 ay 21 günlük benim oğlum da ☹️ Keyfli Gülen huzurlu bebekti dedğinz gibi uyanırken gülücüklerle kalkardı ama 3 gündür sanki benim çocuğum değil cıglıkla kalkıyor yataktan sürekli ağlıyor sürekli 😔 ne meme ne mama hiç birsey de istemiyor anlamadım gitti
Oglusummm06 Belinayss 2 ay atagı buyuk ıhtımal benım oglumda suan 2 ay 3 gunluk aglaması falan cok degıstı hemen uyumuyo bıde su uykunun en tatlı yerlerınde uyanması benı benden alıyo😂gulu seven dıkenıne katlanır dıyerek kendımı tesellı edıorum😊😊😂bıde bu gun ıkı ay aşısı olduk ıns daha da huysuz olmaz 🙏🏻🙏🏻
ma9419 Belinayss öyle bi bahsetmişsiniz ki uyur uyanır emer Güler kendi kendine uyur falan sanki 2 yaşında bi çocuktan bahseder gibi olmuş. Daha yeni doğmuş her konuda annesine ihtiyacı var uyku, emme, gaz Çıkarma, sakinleşme vs uzaar gider
Belinayss Busu aynıymış atak mi acaba google play da harika haftalar miydi bi uygulama var atakları gösteriyor aslında onu satın alsak iyi olur . 32 tl ücreti tek sefer ödüyormuşsun da benim faturamı eşim ödüyor pek sıcak bakmadı sıçrama günlerini falan gösteriyor. Kaç gündür bende artık halim kalmadı sürekli sanki keyfi ağlıyor gibi 😭😭😭
Busu Belinayss 🤷♀️🤷♀️ Valla atak mı yırtınmamı bilmem ama beni eritti 🙄 Allah yardımcımz olsun ben duymadım öyle bir uygulama eger tek seferlikse eşiniz neden istemiyor ki fayda verecek bi uygulamysa alın gtsin hatta bende bi araştırayım🙂
TospikOglusum Belinayss almayın para verip hesaplıyor .com adresinden doğması gereken tarihi yazın çıkar .
Belinayss Oglusummm06 kuzum 2 ay aşısı olduk ne ateş ne ağrı ne huysuzluk hicbirsey yaşamadım ama bu bi kaç gündür. Çok ağlıyor evde kaynım geldi. Çocuk korkusunda yaklaşmıyor onu görünce daha çok.agliyor 😭😭😭
Oglusummm06 Busu ayyy senın adına cok sevındım valla 🙏🏻😂ınsallah bızdede aynısı olur bu gun ıyı oyle bı hzuursuzlugu cok yok azcık aglayarak uyanıo sonra susuyo cok sukur atesınden falan korkuyorum ınsallah cıkmaz mulayım zaten oglum saolsun yıpratmıo annesını su ataklarda da yıpratmaz ınsallah😂😂
Oglusummm06 Belinayss ay kıyamam yavrum ya gecer ınsallah kolay atlatırsınızz🙏🏻🙏🏻 Insalah bızdede olmaz ne ates ne de huzursuzluk 🙏🏻 Buyume atagı oluyomus burda okumustum buyuk ıhtımal oyle bısey suan bızımkı sadece cok ellerını agzına sokuyo az bı aglayarak uyanıo sonra hemen susuyo ama
Belinayss ma9419 e öyleydi . Uyur uyanır emer di . Yeni doğan oyle olmuyor mu ? Çok şükür ağıt yoktu gaz sancısı yoktu. Gayet sakin huzurlu günler yaşadık gece uykumuzu da uyuyorduk .
Busu Oglusummm06 inşallah 🤲 ama şimdiki aşılar pek ateş yapmıyormuş öyle dediler bana sağlık ocağında inşallah huzurla uyur büyür tüm bebeler🥰
Belinayss Oglusummm06 hepsi huzurlu mutlu olsun bebeklerimizin başka isteğim yok kuzum. Onlar nasılsa bizde öyle oluyoruz çünkü 💜
Kbrackn Belinayss yuksek ihtimalle kolik bebek zinco yeterli olmayablr bende bebegm dogdukdan 1 2 hafta snra fln zinco baslamsdm fayda gormedim kizim gece gunduz belli araliklarla sakinlesmyen bi sekilde agliyodu susmuyodu uyumuyodu surekli araniyodu surekli acmi diyip doymuyomu diyip emzirmeye calsydm daha cok yirtiniyodu memede uyumak istiyodu ama memeden sut geldigi icin ee karni tok neresine emcek sinirleniyodu snra anladikki kolik gazli bir bebek damlayi degistrdk aguline kullanyz ama oda pek ise yaramiyo gibi gunde 2ydi 3e cikardk gidisata bakicaz olmadi simplex onerdi doktor ayrica saglikli hic bir sknri yok ama surekli agliyo aglama krizine girdigi zaman eger karni toksa gazi cikmissa alti temizse kundak yapyrm fon sesi aciyorm yalanci meme veriyorm ilk 1 ay asla yalanci meme tutmadi doktorumuz dedki akilli bebek tutmaz ama cok yoruyosa susmuyo tutarsa tutturun dedi ve bigun bi mucize kizim tuttu smdi oda rahat bizde uykuya geccegi zaman sur3kli aran8yodu elini emiyodu doymuyomu dye piskolojim bzulmsdu ama sukur bi sknti yokmuş kolik bebek arada aglama krizleri gelio sakin olmak lazm zor blyrm ama cabalycaz bazen tensel temasda bulunuyrm bazen kulagina dua dinletyrm kendim konusuyrm kendi sesimle onn sesini bastirmaya calsyrm sarki ilahi oan ona ne iyi geliyosa onu yapyrz fon sesi dinletyrz uykuya oule geciyo degsk allah sabir versin