medihacamlibel Kutayemine adetinin genellikle üçüncü gününde gidince rahim aşağıda olduğu için daha ağrısız oluyormuş
Zeynebimmmm Kutayemine yok canım ama adet olman gerekli ben gittim bana takmafilar cumartesi günü özelde taktırdım ben😊
Kutayemine medihacamlibel medihacamlibel Zeynebimmmm Baloglumdoruk Hafizenr çok teşekkürler arkadaşlar en kısa zamanda taktıracam inşallah ☺️
Hafizenr Kutayemine hayır istenmiyor canım hatta benim eşimin haberi bile yok 🙊 taktırali 2 ay oluyor gayet memnunum bir sorun yaşamadim👍