Mama öcü değildir. Mama ile beslenen bebekler de büyür ve gelişir hiç bir noksanligi yoktur. Sütün yetmeyebilir, yeri gelir emzirecek durumun olmaz, gazdan değil de açlıktan aglayabilir. Falan filan bunlar çoğalır. Ben emziriyorum yeri geliyor mama da iciriyorum bebeğime bu beni eksiltmez, ve bebegimee zarar vermiyor. Formül mamalar anne sütünden sonra ennn güvenilir besin bebekler için. Hatta bulunmuş en iyi çare. Çünkü antikor üretimi dışında anne sütünden farki yok aksine bazen beslenemedigimizde zengin vitamin içeriği veriyoruz bebeğimize.
Benim önerim Bebelac gold.