Asklepios başlıkta veya konu içerisinde nerede yazıyor? Veya ben yargılayıcı bir üslupla mı yazmışım? Ki annemiz zaten doktorum da söyledi bebeğim kilo almıyor yazsaydı mama hakkında önerilerde de bulunurdum. Ancak emzirme hassas noktası olan kişiler için iğneleyici algılanıyor. Bence bana gelen cevap çok daha kırıcı, muhtemelen emzirmeyle ilgili yaranız var sizin de. Benim de olduğu için bu konuda bu kadar hassasım. Haftalarca mememde direnle gezdiğim ve her gün 300 CC apse boşalttığım ve bu süreçte emzirmek yasak diye sütüm kesilmesin amacıyla 3 saatte bir sağdığım için olabilir. Ya da sağdığım sütleri çöpe döktüğüm, bebeğime mama verdiğim için de olabilir. İsterim ki imkanı olan her bebek anne sütüyle beslensin. Ki yargılamadım, kınamadım. Haddime de değil ama çok tuhaf öfkenin benden çıkarılması