Pamukizim yanlış yönlendirmek istemem ama doktorum 38 i geçerse müdahale etmem gerektiğini söylemişti herşeyden önce sakin olun lütfen çocuk bu hastalanabilir böyle böyle büyüyecekler siz panik,huzursuz olursanız ona da geçer baktınız hiç düşmedi atabilirsiniz fitil çok geçmiş olsun