Balanne_ Kızlar merhaba, uyku eğitimi hakkında ne düşünüyorsunuz. Biraz araştırdım hergün en az yarım saat uyku rutini yapmak gerekiyor muş. Bu durumu kolaylaştırıyor mu zorlaştırıyor mu yapanlar yardımcı olabilir mi
aliismom Balanne_ bende uyku eğitimi vericektim hatta cok kararliydim cok arastirmistim takiii bir doktor arkadaşımızın eşime ayni eğitim her çocuğa verilmez demesine kadar.. bende kararsizim bekliyorum oğlum 6 aylik suan
Balanne_ aliismom bende araştırırken gördüm her bebeğin ayı ve karakterine göre olması gerekiyormuş. Bebeğim 10 aylık ve sakin bir bebek değil çok hareketli ve istediği olmasın inanılmaz ağlar süreç çok zor olucak bilmiyorum.