Cankayaesra Bebeğim tükürüğünü çok sık boğazına kaçırıyor çok korkuyorum bişey olacak diye bir hafta sonra 3 aylık olacağız sizde de oluyor mu daha ne kadar devam edecek böyle 😣
Eymenncik Cankayaesra benimkide oyle, emerkende kaciyo bogulcak gibi oluyo nerdeyse aklim cikiyo insallah cabucak gecer yutkunmayi ogrendikce azalir diye umuyorum
SevgininSezaisi Cankayaesra evet canım yaa bizdede çok oluyor emerken oluyor uyurken oluyor resmen bi gözüm açık uyuyorum diyebilirim o öksürür öksürmez firliyorum hemen 🤦♀️☺
Kadriye043043 Cankayaesra nefessiz kaldığı bile oluyor 7 24 saat başını bekliyorum bizde 4 gün sonra 3 ay olcaz
Busu Cankayaesra olmaz mı bide yalanıyor 😀 dudaklarında bekletip aşa salıyor bide ellerinin ağzına götürüp dağıtıyor sonra da üstü hep ıslak 😀
Cankayaesra SevgininSezaisi ah bu annelik canım çok çok güzelmiş ama bi o kadar da zor rabbim evlatlarımızı korusun inşallah 🥰
SevgininSezaisi Cankayaesra amin canim amiiinn🤲🤲😘 evet canım çok zor ama herşeye değer bi gülümsedi mi bütün dertler sıkıntılar son buluyor 👼🤱❤
Mrv-_- Cankayaesra canim yatağına eğim ver biraz, emzirirken de baş kısmı vücuduna göre hafif daha yüksekte olsun öyle olunca daha az kaçıyor
Kadriye043043 Cankayaesra hemen kucağıma alıp sırtına vuruyorum hatta bundan ötürü doktora bile götürdüm bana dediki o anı videoya çek bana yolla dedi bende dediğiniz imkansız o an bebeğimi sakinleştirmekle uğraşıyorum dedim
Xxxl Cankayaesra ya bizde de aynı durum oluyor bir hafta sonra 3 aylık oluyoruz bizde uyurken emerken böyle ııııı sesi çıkardığında falan hep tükürüğü kaçıyor ve hep diyordum ki acaba tek benim çocuğumda mı var sizinkilerde de olmasına üzüldüm ama postunuz yine de rahatlattı biraz
Cankayaesra Xxxl evet bende bi nebze rahatlamak için açtım konuyu tecrübesiz yeni anne olunca en ufacık şeyden korkuyor insan 🙈 bi şekilde büyüyorlar ama anladığım kadarıyla
Gizzy Zamanla geçiyor o olay emerken. 4 buçuk ayligiz bizde. Şimdi de salyalarini kaçırıyor boğazına diş çıkarma telasindan. Öksürüyor hatta 😂 Hiç bitmicek yani tükürük kaçırma meselesi.