mavisannesiyim Kızlar 13 günlük bebegim var ve gazını cıkartamıyor kiraz çekirdeği kemerino nasıl kullanıyorsunuz kullanan varmı aranızda
Ay20 mavisannesiyim mikro dalgada ısıtıyorum kemer ve patiğini ısısını kontrol et ben 300 derecede 1 dakika ısıtıyorum
Nadireyamac mavisannesiyim mikrodalganın en düşük seviyesinde 1 dk ısıtın elinizle kontrol edin sıcaklığını hee ihtimale karşı daha sonea takın
Mircan mavisannesiyim mikro dalgam yok fırının fan sistemini açıyorum ısınıyor karnına sariyorum rahatliyor
mavisannesiyim Ay20 fayda ediyormu peki bide cıcıtlı badinin üzerinemi koyuyorsunuz yoksa kıyafetinin üzerinemi
Mircan mavisannesiyim elbisesinin üstüne koy canım sıcaklık işliyor zaten elinle kontrol el yüzüne koy ben öyle yapıyorum yüzümü yakmiyorsa karnına koyuyorum
mavisannesiyim Mircan peki kıyafet üzerindemi kullanıyorsunuz nasıl kullanıyorsunuz ilk defa kullanacam
Cnnaby Mikrodalga da 1 dk isitiyorum kıyafetin üzerine takıyorum ara arada kontrol ediyorum korkuyorum çok ısınır rahatsız olur diye ama öncesinde karnına masaj yapıyorum daha iyi geliyor