17 aylık bir kızım var ek gidaya geçtiğimizden beri zaten yiyici bir bebek degildi seçicide bazen ne yapacağımı şaşırıyorum ama bu bikac gündür hepten iştahı kesildi kaşığı ağzına götürdüğüm gibi kafasını çeviriyor mızmızlanıyor buda benim canım sıkıyor napicam bilmiyorum 😑