Merhaba anneler…
Ben daha yeni anneyim. 4 gün oldu kızımı kucağıma alalı. Size bir sorum olacak.kzıımın altını değiştirirken vajinasından kanlı akıntı geldiğini gördüm. Daha az önce oldu bu olay yarın doktora götürmeyi planlıyorum bu olayı yaşayan oldu mu? Korkulacak bişey var mı merak ettim