Esraabozdemir09 Bence kulağına gönlüne güzel gelen bir ismi koy illa uyumlu yapmana gerek yok bence 😊
Gokayse Benım oglumun adı gökay ıkıncı oglum olursa goktüğ dusunuyordum sonra vazgectım güneş koymaya karar verdım gunes kızda olur erkege,,